Blog? Huh?

Wablief, een blog? Wasda?
Zo stel ik mij de meeste reacties voor als ik mijn blog wereldkundig zou maken.
Eerlijk, ik heb er lang over getwijfeld, want: let's be fair: niemand zit echt te wachten op nog een blogger of mijn oh zo spannende leven...
Da's ook de reden waarom ik bijvoorbeeld ook niet om de 5sec twitter of mijn facebookstatus aanpas. En blogs duiken ook werkelijk overal op. Ik volg er zelf ook enkele (zelf ook een enkele "vlog") en de voyeur in mij vindt dat wel wijs.
Maar ik doe het voor de kids... Een soort dagboek van mama voor als ze ouder zijn rond de dingen die me bezighouden (en dat zijt gulder meestal, gasten!), voorzien op de media vandaag voorhanden.
En op reis heb ik een oude liefde herontdekt: schrijven. Dus dan gaan we ervoor. Jongens, ik beloof niet altijd elke dag een schrijfsel te produceren, maar ik doe mijn best!

Reacties

Populaire posts