Feestje

Zoals eerder al gemeld, was Stanke uitgenodigd voor een feestje! Zijn eerste dan nog wel.
Eindelijk was het zover: cadeautje gekocht, ingepakt en kaartje geschreven. Zo stapten we samen dapper het onbekende tegemoet.
Ik wist niet wat ik mocht verwachten, dus had ik Tilly's mama al gebeld om te vragen of ik desnoods wat in de buurt mocht blijven omdat hij toch wat timide is.
Eenmaal aangekomen, dook hij achter mijn been. Tja, langs nen kant zou ik dat ook doen als ik als enige mannetje toekwam op een feestje met 6 vrouwtjes die naar me kijken. Maar bon, tegelijk zal hij dat later wel appreciëren, die vrouwelijke aandacht.
Toen we goed en wel binnenkwamen, begonnen de spelletjes en na enkele minuten was hij volledig mee. Plots kon ik terug naar huis. Naar papa en zieke mr O. Weer een beetje loslaten.
Maar ik was best wel trots! Hij wordt o zo snel groot.
Het was vlug 16u, dus ging ik hem ophalen. Toen hij me zag, was 't voor hem wel gedaan. Hij wou naar huis, maar het was leuk geweest... Zijn eerste feestje...



Reacties

Populaire posts