8

Gaan we dus eens op bezoek bij opa en tante Jan. Altijd gezellig en lekker. 't Staat in feite garant voor een gezellige middag.
Deze keer ook, maar dan bij het afscheid nemen, staat Stanke daar ineens met een clown. En nog nie direct zo'n klein model. En ik vind clowns echt dus niks.... Je hebt zo van die scary ass modellen. Eikes.
Ik had nog gehoopt dat ie van iemand was omdat er nogal ostentatief een "M" opgenaaid  is. Helaas, bleek het een nogal stiekeme poging van opa om hem kwijt te raken.
Dus wij met heel de bende én clown naar huis.
Aangezien Stanke de clown geadopteerd heeft, vroeg ik hem om de clown een naam te geven. Het was me al eerder opgevallen dat hij het concept "naam geven" niet kent, maar bon. Poging 2.
Dus, terwijl papa tankt, doen we nog een ultieme poging om het concept uit te leggen. Resultaat: de clown noemt "8".  Hij heeft iets met dat getal, het is me niet duidelijk wat, maar soit.

Dus nu spelen en slapen ze samen: Stanke en 8...




Reacties

Populaire posts