Eredoctoraat

*zucht*

Ik las in de krant dat Kim Clijsters een eredoctoraat krijgt omwille van onder andere het feit dat ze een gezin en topsport kan combineren.
Dat ze een geweldige topatleet was: absoluut. Dat ze maatschappelijk geëngageerd is: zeer zeker!
Maar dat van dat ouderschap: dat zet mij toch effe op mijn paard.
Met een nanny zou ik ook kweeniewa kunnen doen. En een comeback.
No nanny, no topsport zou ik zo zeggen.
En nee, ik wil niet verzuurd doen, maar ze is ook nie heiliger dan de paus. Het verafgoden van mensen enz is mijn ding niet. En je moet altijd een beetje kritisch kunnen zijn.
Dus, een grote shout-out naar alle hardwerkende ouders of alleenstaande ouders met kiddies die het ook zonder nanny's kunnen!
Voor mij zijn jullie allemaal een eredoctoraat waard!


Reacties

Populaire posts