Feest!

Vandaag was het feest. 3:1
Alle oma's, opa's, meter, peters, tantes, neefjes: het zijn er een pak!
Zoals het Stanke betaamt, was hij beschaamd en wou zelfs geen pakjes opendoen. Toegegeven, het is overdonderend voor zo kleine sprotjes. Iedereen wil je zijn pakje geven, hij ontdekt ook nu nog steeds nieuwe dingen. En de berg speelgoed werd weer wat groter...
Maar eens hij loskwam, was hij niet meer te stoppen.
Kaarsjes uitblazen gelijk nen groten, spelen, showke geven... Zijn pret kon niet meer op! Hij heeft ook genoten van de quality-time met zijn meter, want heel vaak ziet hij ze niet, maar het klikt reuzegoed tussen hen.
Hij kon de dames moeiteloos bezighouden en actief houden -ik vraag me af of meetjen en tante Hannelore goed geslapen hebben? Hannelore en meetjes mochten zelfs bij hem blijven slapen.
Het zal u dan ook niet verbazen dat hij pompaf was, maar hij heeft massa's leuke dingen om nog van na te genieten.
En mr O? Die was lekker relax. Genoeg volk om met hem rond te stappen en te voederen. Hij had hulp van zijn broer om de kaarsjes uit te blazen en de geschiedenis had zich bijna herhaald: ook hij greep naar het kaarsje. Maar in tegenstelling tot zijn broer, had hij geen probleem met het stukje taart (en de 2 pannenkoeken). Maar ook zijn pijp was uit tegen 20u, na een beetje gezelligheid met zijn peetjen.
Nog even meegeven: de prijs van knotsgek cadeau gaat voor het 3e jaar naar Kiekieliekie en dat van meest irritant naar meetjen. Maar ik geloof ik karma: mijn tijd komt nog *grijns*


Reacties

Populaire posts