Schaapjes

Nee, geen schaapjes om te tellen.

Eerlijk gezegd ben ik een beetje gedegouteerd - echt waar.
Al een paar zomers staan er in de Gentse binnenstad schapen op de oevers om de begroeiing op een natuurlijke manier onder controle te houden.
Zo ook in de buurt van mijn werk en ik vind dat heel erg fijn. Een beetje boerenbuiten in het hartje van de stad. Ik sta dan ook regelmatig eens naar de schaapjes te kijken.

Deze morgen las ik een artikel uit de krant (zie link onderaan) dat de schapen uit het stadsbeeld zullen verdwijnen omdat de dieren worden lastiggevallen. Man, wat kunnen sommige mensen klojo's zijn! Ze hebben zelfs schapen gewoon in het water geduwd!
Voor mijn part mogen ze dat volk hun nagels uittrekken en ze in een badje azijn smijten...

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130226_00484357


Reacties

Populaire posts