Dag Brentje...

... lief, klein ventje!

Wat ben ik trots op jou en compleet verliefd op mijn metekindje!
Ik beloof alvast, samen met mama, papa, jouw broer, mémé Tina en al die andere mensen die van jou houden, er altijd te zijn voor jou.

Stanke en mr O zijn alvast ook blij met een nieuwe speelkameraad, de 6e jongen in de rij.

't Is alvast één van mijn jobs om je deugnieterij bij te brengen.
Hoewel ik voor een grote uitdaging sta, want mama is van geen kleintje vervaard.
Papa durft ook al es en mémé Tina is ook een kapoentje.

Maar laat ik effe wat suggesties doen:
- samen in plassen springen
- van een bergje rollen
- een kamp bouwen, want daar ben ik zot goe in, vraag maar aan Stanke
- een ijsje, chocoladecake, pudding,... eten zonder slab (mama moet maar wassen)
- moddertaartjes maken
- een lammetje aaien
- op schattentocht gaan (liefst in het donker)
- mais plukken en opeten (en uitspekelen)
- vingerverven, liefst met je ganse lijfje
- kikkervisjes begluren in een vijver
- kamperen en sterren tellen
- een mooie tekening maken met wasco's op de muur
- alle speeltjes met muziek opstellen en aansteken om een symfonie te creëren
- elkaar schminken met viltstiften
en ga zo nog maar even door.

Lieverd, we zijn blij dat je er bent en we sluiten je in ons hart. Weet dat je geliefd bent en dat wij altijd klaar staan met raad en daad.

Ik sluit af met een quote uit "Friends" (= een serie die nonkel Wouter jou met plezier zal leren kennen als je wat ouder bent) van één van de personages Monica:

"I will always have gum" - Ik ben er voor jou, voor wat dan ook!


PS: Mama & papa hebben een verstandige keuze gemaakt met Brent, want Poep zou nogal wat geweest zijn!

Reacties

Populaire posts