#summer2016 - Dag 3: Nantes - Belvès

Bon, na een fijne tijd in Nantes moest de hele kudde terug den bus in en toegegeven, niemand kijkt uit naar een 2e dag rijden met een auto vol klein mannen, die in feite alleen maar willen spelen. Dus kreten zoals "wanneer zijn we er?", "wanneer strekken we onze beentjes nog eens?" (om dan in den auto te blijven zitten tijdens een stop), "ik heb honger", "ik moet pipi doen", "hij slaat mij", "dat is op de grond gevallen en ik kan er niet aan!",... waren schering en inslag. Enfin, ge snapt het wel. Kwam er dan ook nog eens bij dat het nogal een saaie baan was qua uitzicht.
Gelukkig ontdekten (of herontdekten) de meneertjes een functie op de Nintendo (een opnamefunctie), die toch even voor hilariteit en entertainment zorgde. Bleek dus ook dat MrO een begenadigd rapper is (McO), vraag hem gerust eens naar zijn oeuvre en dan specifiek naar zijn hit over Papaoutai en papa op de wc. Zot wijs.
2e ontdekking onder de baan is dat Melle blijkbaar ook in Frankrijk ligt - saywhut?
Uiteindelijk raakten we toch op onze eindbestemming waar het zwembad onmiddellijk diende ingewijd te worden en waar we aan een welgekomen apéro konden beginnen.

Misschien als afsluiter nog een mooie anekdote uit Nantes, die ik jullie niet wil besparen. Toen we gingen inchecken in ons appartementje aldaar, nam de hubbie de honneurs waar en stond ik met de meneertjes naar het zwembad te kijken. Ineens hoorde ik de receptioniste vragen: "Meneer, mag ik u eens iets vragen?"
- Ja, hoor
"Bent u die acteur die meespeelt in Thor?"
-Neen, nee nee *glimlach van de hubbie*

Den dienen dus...

En de hubbie, toch enigszins fier: "'t Is niet den eerste keer dat ze mij dat zeggen"

Ja, want Chris Hemsworth gaat zeker in zo'n goedkoop hotel logeren enal... Maar soit, 't is een leuk verhaal en nu heb ik ook nog een Thor in huis. Juust nog 't kostuumke kopen...


Reacties

Populaire posts