Wervelweek

Deze week had ik een wervelweek. Een week die voorbij is gevlogen en waarvan ik het gevoel heb dat er vanalles en niks gebeurd is. Dat er veel aan mij gepasseerd is, alsof ik aan de zijlijn stond te kijken. Het gevoel dat mijn aandacht teveel verdeeld was en veel zaken niet de aandacht kregen die ze verdienden.
Klein meneertje was ziek en moet nu net wisselen van groep in de crèche. Jammere timing. Bijkomend neem ik ook met spijt in het hart afscheid van zijn groep, het is weer een hoofdstuk dat werd afgesloten. Maar hij wordt ook goed opgevangen in de nieuwe groep. Dat maakt al veel goed.
De 2 oudste meneertjes riepen deze week uit als "Nationale Ruzie-maak-week". Zeker slechte timing.
Mijn klein meneertje sliep slecht, bijgevolg moest mama het doen met behoorlijk weinig slaap. Gecombineerd met al het bovenstaande, ook geen fijne timing.
Vallen op de knie door het putje aan de voordeur, keihard vloeken!
Ook op het werk was mijn timing behoorlijk weg: hectische timing en een volle agenda zorgde ervoor dat ook daar allemaal aan mij gepasseerd is.
De som van al het bovenstaande = wervelweek.
Ik ben dan ook blij dat het weekend voor de deur staat. Volgende week beter!



Reacties

Populaire posts