2016!

Op deze eerste dag van 2016 en na het aanhoren van de nieuwjaarsbrieven, is het tijd voor de mijne:

2015 is echt voorbij gevlogen en wat we onszelf toewensten, is veelal onder één of andere vorm uitgekomen.

2016 mag voor mijn part ook weer een jaar van veel hoogtes en weinig laagtes worden.

Mijn wensen voor 2016:
- aan allen mij nauw aan het hart: een goede gezondheid en veel gelach.
- aan mijn meneertjes: weinig ruzie, veel lol in de dagelijkse dingen en veel knotsgekke avonturen en uitspraken, die mij kunnen inspireren.
- aan mijn hubbie: weinig stress en veel fietsplezier.
- aan mijn huisje: een vlotte renovatie zodat het hier het hipste huis van de buurt wordt.
- aan mezelf: rust. Rust in 't kopke en erbuiten.
- aan ons: een balans tussen werk en gezin, veel de slappe lach met dwaze dingen en gewoon voortdoen met hetgeen ons sterk maakt.
- aan pépé T & tante H: een mooie, sprankelende trouwdag.
- aan 't koffiekransje met suikerklontje: een heerlijk weekend en nog vele lekkere etentjes. En het vermogen om te blijven kletsen. En lachen. En giechelen.
- aan de collega's: een blijvend goeie samenwerking en veel arbeidsvreugde (of andere vreugde ;-) )
- aan allen die onze avonturen volgen: gulder zijt de beste lezers ever. Hartje voor jullie. Be happy, smile, love, live!
- aan alle haters in de wereld: een pijnlijk jeukende uitslag en geen nagel om te krabben.

Let's go 2016, wij zijn er helemaal klaar voor!




Reacties

Populaire posts