Kerstvakantie... in beeld.

Ik weet 't, Kerst is al bijna een maand gepasseerd, maar ik wil er toch nog enkele beelden van delen:


Eerst en vooral, de kerstvakantie is er eentje waar ik blijf doorwerken. En ik vind dat niet erg, want het heeft ook z'n charme. Ik start vroeg, en geniet telkens weer van de donkere, nog slapende stad. Hoe heerlijk is het niet dat ook een grootstad soms muisstil kan zijn.  Da's dus keihard genieten: de deur dichttrekken, een paar snoozende meneertjes achterlatend, en wandelen door een rustige stad. Overal lichtjes en, gelet op het "warme" weer, het gefluit van vogeltjes...

We gingen ook op het reuzenrad. Eerst een beetje zenuwachtig, want geen van ons 3 is een held op grote hoogte. Maar het was fantastisch! Gent bij ondergaande zon is echt magisch...

Kerst = pakjes en daar genieten we dus ook van. Een mooi versierde boom en een berg pakjes, groot en klein.
De kerstvakantie is er eentje in het teken van sfeer, thuis, op straat en zelfs op 't werk. Eén van mijn favoriete periodes. En bij jullie?




Reacties

Populaire posts