Haar

Ik ben geen frequent bezoeker van de kapper, dus vantijds is mijn haar lang. Behoorlijk lang. Nu zat ik me recentelijk af te vragen wat kappers met lang haar doen. Vermoedelijk smijten ze dat wel weg... Nu dacht ik zo bij mezelf, wat als ik er iemand een plezier mee zou kunnen doen? Via de site van Think Pink kan je een enveloppe bestellen met handleiding in verband met hoe je haar kan doneren. Want laten we eerlijk zijn, anders vliegt het toch de vuilbak in.  Neen dus. Op deze manier schenk je een bijdrage aan een mooie pruik, want komaan, vrouwen en haar: 't is zo klaar als een klontje. Geen 2 keer over nadenken...
Vandaag ging ik met Stanke naar de kapper, want die leek stilaan op een bosaapje. Dus no time like the present.
Bijgevolg ligt hier nu een staart van ongeveer 20 cm, netjes verpakt en klaar om te verzenden.


Volgende keer als je die lange lokken laat knippen, denk je hier toch ook aan?

meer info: http://www.think-pink.be/nieuws/ArtMID/8004/ArticleID/9099/Geef-om-Haar-doneer-je-lange-haar---algemene-info-


Reacties

Populaire posts