2 jaar!

Dag mijn  Wiesje,

2 jaar geleden kon ik rond deze tijd nog lachen, maar niet veel later zou me dat lachen vergaan. Tot 13u06, dan was alle miserie in één klap verdwenen: toen was jij er, onze kleine knuffelbeer.
2 jaar later ben je een guitige wijsneus, eigenwijs tot in het puntje van je kleine teen. Je kende al snel het woord "nee", dus "ik-ben-2-en-ik-zeg-nee", was eigenlijk bij jou "ik ben anderhalf, zeg nee en doe mijn goesting". We hebben ogen op ons gat nodig, gelijk ze zeggen. Maar tegelijk ben je een groot floddergat en knuffelbeestje. En net als je broer een grote charmeur. Je windt iedereen rond dat kleine vingertje.
Op een jaar tijd heb je veel geleerd en ben je veel veranderd. Je begint goed te praten en het potje zegt je stilaan ook wel wat, hoewel, het zal minder vlot gaan dan je broer.
Die broer van jou, die kan jij wel de baas. Harde liefde noem je dat. Maar hij is je beste vriend.

Kapoen, we wensen je een heel fijne 2e verjaardag. Mag het een jaar worden met veel deugnieterij en uitdagingen.

Dikke kus!


Reacties

Populaire posts