Wat vooraf ging...

Bon, het is vakantie dus dan heb je in je zee van tijd eigenlijk tijd tekort (isn't it always?), dus van bloggen komt ook niet veel in huis. Vandaar onze vakantie in een notendop.

Wat onthoud ik van deze zomervakantie?
- dat het vooral massa's mooi & warm weer was/ is.
- dat ballonnen, die zowat verslapt zijn, volgens Stanke "rijpe" ballonnen zijn.
- dat de Gentse Feesten heel rustig, maar fijn waren en dat mijn kinders echte feestbeesten zijn, zoals het kleine Gentenaarkes betaamt.
- dat op reis gaan met 3 kinderen best wel meevalt en dat mijn organisatietalent (al zeg ik het zelf) hier een voordeel is. Lang leve notitieboekskes (old school!) en to do-lijstjes!
- dat het in Frankrijk goed vertoeven is (alsof ge dat nog niet wist).
- dat buskes on the record stomme otto's zijn.
- dat mijn kleinste muis 1 is! 1, zeg ik u!
- dat 9 weken vakantie veel te veel is voor de klein mannen (ik was daar vorig jaar ook al zo hard van overtuigd). Ze zijn geëvolueerd van vrolijk en lustig spelen naar quasi constant ruzie maken. Gelukkig zijn kleine uitstapjes, de pretfabriek, logeerpartijtjes, oma's & opa's, vriendjes,... een oplossing.
- dat moeder batshit crazy, ofte horendol, wordt van die kleine terroristen als ze elkaar den duvel aandoen.
- dat diezelfde moeder een klein feesjeuh geeft op 1 september.
- dat de Patersholfeesten helaas in het water/ in een sluis gevallen zijn.
- dat die Primark-discussie ook mijn oren uitkomt: laat iedereen gewoon effe winkelen waar hij/ zij wil en vul er aub geen weken aan een stuk de gazetten/ mijn timeline op Facebook mee.
- dat een bureau best nog gezellig en hip kan zijn als uw collega quasi even gek is als gij...
- dat ge veel in een smal glazen flesje krijgt, maar het er niet noodzakelijk meer uitkrijgt.


Wat brengt het najaar nog voor ons?

Wel, eerst en vooral een zoon die naar het eerste leerjaar gaat! Het eerste leerjaar, I kid you not!!! Time flies when you're having fun.
Spannende afspraken met architecten om full speed te komen in de volgende grote stap: de verdere renovatie van ons huisje. Maar daarover later meer.
Baby's. Veel baby's. Ik ben eens benieuwd om al die kleine wondertjes te ontmoeten.
En hopelijk geen sluizen in Zeebrugge meer...



Reacties

Populaire posts