4 jaar!

Dag lieve schat,

4 jaar! Alweer een jaar voorbij! Ik onthoud mij van het moederhart-sentiment, vorig jaar gingen we die toer al op en ik kan nie altijd over hetzelfde schrijven, niet? (hoewel, ik herinner me alles nog levendig en zou het dus ook nog wel kunnen) - nu hoor ik u peinzen binnen een paar jaar "Ma-ah astemblieft, schamelijk!"

Dan maar een terugblik van 3 naar 4...
Je bent in afgelopen jaar een flinke kleuter geworden, verbazend wat je allemaal hebt geleerd op dat jaar.
Je gaat graag naar school naar je 2 juffen en gaat nu ook zonder verdriet naar de speelzaal voor schooltijd, iets wat we vorig jaar haast als onmogelijk ingeschat hadden.
Je bent een bedeesd, maar superlief ventje en voor zij die je goed kennen een echt showbeest!
Je houdt van zingen en dansen en hebt een fantasie om "U" tegen te zeggen. Je gaat van spiderman naar Bolt naar een dokter is één ogenblik van je spel. Je houdt van een publiek dat met je meezingt, speelt en klapt.
Je bent ook een lieve grote broer voor die kleine O, hoewel jullie durven het bloed van onder elkaars nagels te halen. Maar je komt op voor hem als geen ander!
Je bent een waterrat eersteklas, daar waar je op andere gebieden zeker geen held bent.

Lieve schat, voor je 4e verjaardag wensen we je veel plezier, veel memorabele momenten en blijf vooral je heerlijke en grappige zelve!

Gelukkige verjaardag x x x




Reacties

Populaire posts