Belvès -dag 1

Vorig jaar was ik zo trots dat mijn kinders vlotte reizigers waren....vandejaar.... Viel ook goed mee. Hoewel stilaan de "papaaah, wanneer zijn we er? " "zijhijn we er bijhijna? " mij 't strot uitkomen. En mr O zit echt niet graag lang in zijn autostoel. Maar bon, we zijn er geraakt, mits omkoping met kleine zakjes snoep en diverse films ( een videotheek is er niks tegen!)
Ook dit jaar zat het verkeer wat tegen, zeker 2u aan files verloren, als 't nie meer is.
Maar ook wonderbaarlijke dingen gezien:
Een karavaan om een orgaan te vervoeren, vandaag kreeg iemand echt een tweede kans in het leven!
Een dooie das, gewoon omdat ik hem zien liggen heb langs de kant van de weg.
Ze zijn hier zot van holbewoners en hun grotten, mee hopen komde da hier tegen! Ja, zelfs dino's!

En ook hier valt de stilte weer op. En de krekels. En nee, in tegenstelling tot vorig jaar ben ik niet (zo) bang....
(Foto's volgen want ook hier blijft project 365 gewoon doorgaan)


Reacties

Populaire posts