Moederdag

Vandaag moederdag en om eerlijk te zijn: hubbie heeft meer dan zijn best gedaan! Ik vond het werkelijk fantastisch: mooie cadeaus, lekker eten, the whole shabang! En dan nog een vierkante-meter-voor-plantjes-op-wielkes, die bloed, zweet en tranen gekost hebben (allez, zeker zweet):


Klein mrtje O had een leuke spiegel mee van de créche en Stanke? Niks... Jaja u leest het goed... Niks! Nu woensdag aanstaande is er feest voor de mama's op school. Vandaar dat er vermoedelijk nu niks werd gedaan. Maar als ik eerlijk ben, vind ik het enorm jammer. Ik keek echt uit naar dat versje (mijn eerste want vorig jaar zat ie nog in de crèche). Wat je kindjes maken, is toch het mooist ter wereld, beter dan alle andere cadeautjes. Maar allez, ik suck het op en kijk reikhalzend uit naar woensdag...


Reacties

Populaire posts