Brief 11


Dag Dimke


Eerlijk? Ik heb er vandaag lang niet aan gedacht dat het 15 oktober was. Het overviel me tijdens het ophangen van mijn Halloween-versiering in huis. Plots zag ik “15/10” op mijn horloge. Het daagde dat de zon alweer de hele dag scheen, nadat er gisteren zoveel buien waren. En ik voelde me instant wat schuldig. Maar ik ben je niet vergeten. Integendeel. Onlangs hadden we het nog over jou. Over wat we nog weten en wat er zowat begint te vervagen. Je bent, zeker voor zij die wat verder af staan, niet meer dagelijks aanwezig. Maar tegelijk denk ik nog regelmatig aan je, zeker wanneer ik iets zie waarvan ik denk “ja, dat zou den Dim wijs gevonden hebben.”  Ook na 11 jaar koester ik veel van je en laat je me glimlachen wanneer ik aan iets grappig denk.  

We zorgen hier nog steeds goed voor elkaar en nu meer dan ooit schijnt die zon voor en door je!


Veel liefs,

S. 


Reacties

Populaire posts