BRIEF 9

 Dag D'tje


Brief 9 begot - ik zit hier op mijn "schoon verdiep" te denken dat het tijd is om nog even met je te praten.

Ge zou hier ook graag zitten, in mijn roze zetelke. Ik denk zelf dat ge mij nog wel wat tips zou gegeven hebben voor wat spulletjes.

Weet ge, ik mis u in deze gekke wereld: we zaten sinds de laatste brief nog maar eens in lockdown en allerlei soms absurde maatregelen in de strijd tegen COVID-19. Dju, soms hadden we echt nood aan een kleurrijk iemand als jij. Ik zat onlangs nog te denken hoe je vroeger je speelgoedautootje plette in de draaibank van ome J, om dan vlak erna mee met de meisjes te gaan om je te schminken. Het liefste jongetje met de vrolijke nagellak.

Met mammie en papa gaat alles goed. Ze zijn echt pro's in het gebruik van Iphones geworden. Hier en daar help ik ze nog eens met een detailken, maar je zou trots op ze zijn. Ik heb ze trouwens, EIN-DE-LIJK, na jaaaaaaaren (grapje ;) ) zagen eens tot hier gekregen voor een kopje koffie. Het zijn toch zo'n schatten.

Uiteraard blijf ik in jouw naam goede doelen steunen, die strijden voor de mentale gezondheid van jongeren en voor zij, die mensen steunen en helpen rouwen na een verlies. 

Ik dacht trouwens dat je dit jaar er effe naast zou gezeten hebben met je regen deze ochtend - ik was aan het shoppen! Ik had niet gerekend op regen! Maar eenmaal terug thuis, was de zon daar - ge hebt gewoon aan mijn portemonnee gedacht. Sloeberken...


Veel liefs en een dikke zoen,

x





Reacties

Populaire posts