#lockdownlife 37



 Aha! Ik hoor het u al denken: “Jaja, die horen we vandaag nie meer.” Maar niets is minder waar.... Toegegeven, ik ben al een paar dagen wat moe en de inspiratie staat op een laag pitje. Maar, ik ben er. #neverbreakawinningstreak

Vandaag even een glimps op mijn leesvoer op m’n nachtkastje. Tijdens mijn burn-out was ik niet meer in staat te lezen, zelfs een krant was lastig. En eigenlijk sindsdien is mijn leesgedrag veranderd. Boeken lezen kost nog steeds veel inspanning en concentratie - zelfs 3 jaar na de feiten. Ik lees nu bijvoorbeeld wel vaker een tijdschrift en de krant lees ik bijna elke dag. Maar een boek, dat gaat veel trager. Maar sinds een tijd heb ik een nieuwe wereld ontdekt: cartoons en illustraties van enkele toppers zoals Eva Mouton, Niet Nu Laura, Arnoleon en FrommelRommel. 

Kort, zot herkenbaar en variërend van oh zo grappig tot enorm gevoelig. Aanraders, stuk voor stuk.

Neem er dan nog een boek met nutteloze weetjes bij en ik kan voort. 

Dus, voor wie nog toffe kerstcadeau’s zoekt, gouden tip hieronder ⬇️


Reacties

Populaire posts