Never again...

D.

Dju man, dit is geen toeval meer: een indian summer op 14 & 15 oktober... Ge flikt het maar weer eens....
5 jaar al... De tijd is gevlogen, voor sommigen al sneller dan anderen. We moeten verder, vooruit kijken. Maar net keek ik naar je FB-profiel, bevroren op 14/10/12 en datzelfde gevoel overviel me weer, het is niks veranderd.
Ik mis je.
Ik mis je "op den bots" tegenkomen in de buurt van de Vrijdagsmarkt. Dat zal voor altijd ons plekje zijn.

Om hier een positieve wending aan te geven (jij zorgt immers al 5 jaar voor een zonnestraal op de dag waarop we allen aan je denken), heb ik, met jou in gedachte, een goed doel uitgekozen om in jouw naam te steunen. Laten we elk jaar een goed doel zoeken, dat jij goed zou vinden.

Ik heb nu gekozen voor de "Werkgroep Verder", een werkgroep die zich actief inzet voor de zorg van nabestaanden na zelfmoord, want zij blijven achter met veel verdriet en veel vragen en het is goed dat er hulp en steun van lotgenoten bestaat.

Hopelijk inspireren we samen nog enkelen die willen helpen!


Veel liefs,

S



Meer info kan je vinden op onderstaande link.

http://werkgroepverder.be

Reacties

Populaire posts