#summer17 - reisverslag door Stan

Toen we op reis vertrokken, vroeg oma aan Stan om elke dag 1 zin op te schrijven van wat hem bijgebleven is die dag. Onderstaand vind je integraal (er is niks aan gewijzigd) het verslag van Stan. De laatste dag ontbreekt wel en soms had Stan het wat moeilijk om zich te herinneren wat hij gedaan had (Alzheimer jr?) of was hij wat afgeleid, maar hier gaat ie:

Mijn reis in Frankrijk - door Stan 

Dag 1:
In de auto zitten was soms leuk en soms saai  maar eindelijk waren we er.

Dag 2:
We zijn naar het park geweesd we hebben leeuwen,Roode panda,cavia,stier en nog veel meer .

Dag 3:
2 uur nog rijden en dan zijn we er het is hier wel leuk.

Dag 4:
Het was wel saai maar we konde wel daarnaa zwemmen.

Dag 5:
In de ochtend was er veel regen maar een tijdje der na heb ik met papa ge voetbalt het was 12-10 ik heb ge wonnen en daarna  hebben we nog ge zwommen.

Dag 6:
We hebben dit alemaal gedaan in het zwembad:monster,gooien.

Dag 7:
We hebben ge danst in de auto,in een kasteel van de wite damen,ge zwommen .

Dag 8:
We zijn in de grot ge weest en mijn tand is uit ge valen en we hebben op het grass ge speelt.

Dag 9:
We hebben heel De dag ge zwommen en we hebben cadeaus mee en we hebben in alles in het zwembad ge Daan : eenhoorn duwen . 


(typen is z'n ding nog niet, evenals voltooide deelwoorden - maar ik vind het een wijs verslag :) )

Reacties

Populaire posts