Ziek

Godverdomme, ik ben ziek. Ik was het niet van plan, maar mijn Jedi-mind heeft gefaald. Ik dacht dat we zonder al te veel kleerscheuren door de winter geraakt waren, de meneertjes zijn niet al te veel ziek geweest. Ook de hubbie was effe ziek, maar ook dat sloeg niet over. Tot nu... De eerst dag van de lente en... BAM! Een lichte griep. Nu, als dit de light-versie is, dan amai mijn botten voor de full-versie. Respect...
En tegelijk met de ziekte komt het schuldgevoel... 
Ik voel me schuldig ten opzichte van het werk en de collega's. 
Ik voel me schuldig ten opzichte van de meneertjes omdat ik geen fut heb. 
Ik voel me schuldig ten opzichte van mijn hubbie omdat hij het huishouden (incl de 3 aapjes) moet beredderen. 
Ik kan ook moeilijk in mijn zetel blijven zitten, wetende dat er veel was is en dat het huis eens een deftige poetsbeurt zou kunnen verdragen. Maar het lukt niet. Echt niet. Hoppa! Schuldgevoel. 

Is dit herkenbaar? 

Reacties

Populaire posts