Loubeer 1!

Dag kleine Loubeer,

Gisteren lagen wij samen in de hangmat, wiegend in een zomerbriesje. Jij sloot je oogjes en viel in slaap met je warme lijfje tegen mij. En ik genoot - net zoals een jaar geleden. 
En jaar geleden nam ik je hulpeloos en onwennig in mijn armen. De eerste minuten keken je papa en ik je aan, tellend of je wel 10 teentjes en vingertjes had. En of je wel écht onze 3e zoon was. Daarna lag je 2 uur bij mij, iets waar ik intens van genoot. 

Sindsdien is dat jaar voorbij gevlogen, hoewel je gerust van mij nog zo'n klein sprotje had mogen blijven. 

Je bent een vrolijk en goedlachs ventje, een mix van die grote broers: je lijkt het meest op je oudste broer, maar je drama queen-gehalte heb je van die middelste. Je hebt een super gevoel voor humor, houdt van knuffelen (die armpjes rond onze nek, heerlijk!) en wat smelt ik telkens weer bij het zien van je natte, tandeloze grijns. 

Kleine muis, gelukkige eerste verjaardag! Jij maakt ons gezin af!

Dikke kus en hou van jou,

Mama x

Reacties

Populaire posts