Soms

Soms is het mij allemaal effe beu. Zeker wat het werk betreft. Af en toe voel ik me als een hamster in zijn rad. Altijd maar cirkeltjes lopen, nooit een finish en u verdomd onnozel lopen. Zonder erkenning.
Ook het feit dat je dan nooit rust vindt. Die BB is dan als een tumor die aan je vasthangt, blijft zeuren om je aandacht.
Ik heb effe nood aan wat congé, of wat had u gedacht? Want op den duur werk je dat thuis ook uit en dat is allesbehalve fijn.
Gelukkig vind ik ook snel mijn schwung terug bij een positieve noot zoals ons overleg deze middag. Mensen die positief gestemd zijn, da's ook besmettelijk. Dus ik ga er weer tegen aan, maar dat verlof is nog steeds welkom.

O ja, en baas: niet rechtover iemand willen zitten omdat men verkouden is, is bullcrap! Loser! (zo, dat is er ook weer eens uit)

Reacties

Populaire posts