20+20

2020

Bon, binnen een paar uur word ik 40. The big 4-0. Tram 4.
Of ik het zie zitten?
Tuurlijk wel!

Om te beginnen is het een uniek jaar: 2020. 20+20=40.
En ja, ik zal nie meer over de tafel springen, maar oké, ik ben ook nooit een turnwonder geweest, dus ik vind dat ik niet veel mis.
Ik heb een bepaalde rust gevonden: na de put van ondertussen 2 jaar geleden, bouw ik mezelf nog steeds verder op maar met respect voor mijn grenzen. In mijn hoofd ben ik met plezier nog steeds 25. De jongens jagen mij vantijds de kast op, maar “this too shall pass”. Imperfect is het nieuwe perfect.
Mijn hubbie is mijn steun en toeverlaat. Rots in de branding. The thing that goes snore in the night.
Ons ma en pa zijn de beste, en vermoedelijk nu al vol van “weet ge nog 40 jaar geleden..?”
Ik heb vrienden en vriendinnen, die me door en door kennen, me entertainen als de beste en er soms gewoon zijn.
Over het afgelopen anderhalf jaar heb ik nieuwe collega’s leren kennen en anderen herontdekt. Ze zorgen ervoor dat mijn werkdagen vliegen en mijn stresslevels relatief laag blijven omdat we ook al eens kunnen lachen met elkaar.
Ik tracht te doen wat ik graag doe, te gaan waar ik graag ga. En nee, mijn leven is verre van perfect, maar we slaan de blutsen tegen de builen en morgen is een nieuwe dag.

Dus, ik heb geen reden om te klagen over die 40. Ik heb alles wat ik nodig heb op 40 en zo veel meer...

40, let’s go!


Reacties

Populaire posts